Keřkov - Česká Bělá 0:0
Předem je potřeba říci, že si můžete přečíst report na stránkách našeho soupeře, je to tam napsáno poměrně přesně - http://www.fkceskabela.estranky.cz/clanky/muzi/v-kerkove-jsme-i-ve-vyrazne-oslabene-sestave--ukrapali--remizu.html
My jsme měli před zápasem hrozbu až tří absencí, ale Sobotka s Petrem Pavlíkem se dali dohromady a nešlo to pouze u kapitána Adama Kunce. Česká Bělá přijela v hodně okleštěné sestavě a Pátek, který měl místo absentujícího Sobotky tvořit hru, se hned v úvodu utkání zranil. Bělé tak asi nezbylo nic jiného než soustředit se hlavně na obranu a vyrážet do brejků. V první půli se jí dařilo obojí a tak měli hosté asi i více šancí než my. Po naší laciné ztrátě uprostřed hřiště, kdy si nedokážeme zakřičet záda, si vzal Klement balon a prošel s ním celou statickou obranu až před Uhlíře. Tomu udělal kličku a balon si ukopl tak, že na něj již nemohl dosáhnout, takže to udělal chytře, jako se to dělá všude. Kopnul do ležícího natahujícího se golmana a upadl. Je to takové standardní, kdy si jde útočník pro penaltu a odhalí ho většinou až opakovaný záběr, takže rozhodčímu asi nelze vyčítat, že ji písnkul, měl to těžké a asi to ani nemohl pořádně vidět. Naštěstí jí ale hostující Hospodka kopnul málo k tyči a ještě v ideální výšce pro padajícího golmana a tak Uhlíř největší šanci hostů za celý zápas zneškodnil. Potom měli Běláci v první půli ještě jednu šanci, kdy jeden z útočníků střílel na vápně do protipohybu Uhlíře, ale střela naštěstí neměla takovou razanci, takže ji náš golman zvládl zneškodnit. Také se ještě dožadovali druhé penalty za ruku Petra Pavlíka, kdy ho sice balon do ruky trefil, ale ta nebyla v žádné nepřirozené poloze a ani nešel rukou proti míči, takže dle nového výkladu o ruce se toto nepíská, takže to bylo posouzené v pořádku.
My jsme ale v první půli neměli skoro nic. Sice se hrálo asi více na půlce hostů, ale o nějakém vážnějším ohrožení branky se v první půli nedalo mluvit. Svoboda šel po snad jediné kombinační akci v první půlce ze strany sám na golmana, ale byl tak nerozhodný, že jsme nakonec byli rádi za roh z té akce. Párkrát jsme se snažili střílet z dálky, ale buď jsme si balon málo přiípravili a nebo trefili někoho z blokujících obránců, každopádně za první půlku Losenický v brance hostů asi neměl zákrok.
Ve druhé půli už to bylo z naší strany lepší. I když ani ne tak herně jako spíš, že jsme si vytvořili šance. Většinou z nějakých závarů po centrech ze strany. Selhlali jsme ale ve všech obrovských příležitostech - Petr Pavlík udělal ve vápně kličku a stačilo pouze trefit branku, golman by těžko reagoval. Bohužel střela šla nad. Potom centr z pravé strany, hostujícímu golmanovi vypadl balon z rukou a Šrámek střílel levačkou do odkryté branky, respektive před ním stál pouze jeden obránce. Střela opět nesedla a šla hodně mimo. Barák dostal příležitost na přímý kop metr za vápnem, ale trefil pouze jednoho z hostů, který prodlužoval zeď, tady to chtělo trefit bránu a myslím si, že by byl gól. Další velkou šanci měl zase Šrámek, ale po pěkném centru z levé strany opět skoro sám před prázdnou bránou vůbec netrefil balon. Asi pět minut před koncem poločasu pak Petr Pavlíků pohotovou střelou z vápna nastřelil pouze tyč, od které šel balon mimo.
Měli jsme tam i další příležitosti, většinou spíš takové závary, kdy se dobře byli oba střídající útočníci Novotný s Jeřábkem. Bohužel to ale v koncovce bylo velké trápení a ani za druhý poločas neměl Českobělský golman žádný zákrok, kdy by musel likvidovat nějakou dobře mířenou střelu letící na jeho bránu. Hosté ve druhém poločase neměli vůbec žádnou šanci, i když někteří z nich se pořád snažili hrát aktivně, především Pleskač s Rakušanem. Bylo to ale málo a je nutné říct, že jak měli hodně absencí, tak vepředu neměli hosté v druhém poločase už téměř žádnou kvalitu. Petr Rakušan navíc musel v 80. minutě střídat, když jsme se srazili hlavami a měl ze souboje roztrhlé obočí.
Nevím, jestli to bylo tím, že v zápase chyběl Adam Kunc, ale to, co nám chybělo a v čem nás i hosté předčili, byla agresivita. Byli jsme takoví bojácní, nedokázal do toho nikdo v soupeřově vápně vlítnout a nějak to urvat silou vůle. To tam prostě chybělo. A herně to samozřejmě také vůbec žádná hitparáda nebyla. Na rovinu můžu říct, že si nepamatuji jedinou kombinační akci, kdy by si záložníci mezi sebou dvakrát vyměnili balon. Hrnuli jsme to tam nakopávanýma balonama a jelikož ve druhém poločase se hosté soustředili už pouze na bránění výsledku a byli hodně zalezlí na vápně, tak to určitě nebyla ta správná cesta. Dobře jim navíc zahrál stoper. Myslím si, že celkově fotbalu ublížilo, že byli hosté v takhle okleštěné sestavě, protože kdyby tam třeba Sobotka byl, hra by byla otevřenější a i naši útoční hráči by měli více prostoru, o tom jsem přesvědčen. Třeba by to skončilo 2:2 a lidi by z toho aspoň tolik neboleli oči.
A ještě bych se chtěl zastavit nad jednou věcí. Luboš Sobotka mi před zápasem říkal, že ho štve, že Běláky nemáme moc v lásce a že nejsme v okresu jediní, že to tak je u více týmů. Ono to vzniklo hlavně za Pechy, kdy bylo neskutečné, co tenhle blázen dokázal ve třetí třídě předvádět za likvidační zákroky. Naštěstí už si pro sebe našel vhodný sport a hraje ragby. Další věc ale je to, že pro Běláky je asi největší frajer ten, kdo si vezme praporek a dokáže soupeře co nejvíckrát zaříznout. Byl tam nějaký starý šedivý děda a měl z toho vyloženě prdel, asi čtyřikrát nás jenom za druhý poločas hodně okatě zaříznul. Stál vždycky tak patnáct metrů mimo ofsajdovou linii, ale jakmile jsme dali míč dopředu, tak bezpečně mával. Měli jsme na té hranici nějaké fanoušky, takže to není výmysl, ale fakt nás těžce řezal. A ještě s úsměvem a navíc to údajně po zápase i přiznal. To člověk nepochopí, od nás pomezní nemávl jediný ofsajd a to tam Běláci jednou byli a ještě z toho vznikla málem šance. Hostující hráči se tomu smějí a tomu pomeznímu tleskají jak je skvělej - a pak je mějte rádi. Navíc na jaře to u nich bylo úplně stejné. Ale to je jedno, stejnak jsme hráli na hovno a góla bychom asi nedali.
Hvězda dne i střela dne dnes pro jednoho hráče a tím je Petr Pavlík, protože na to, že hraje předstopera, tak se dostal do hodně útočných akcí a byl na hřišti nejvíce vidět. A byl tím, kdo z našich hráčů měl tu agresivitu, ve které se ale k němu nikdo nepřipojil. Střela za tu pohotovou a přesnou střelu do tyče pět minut před koncem, tam chybělo pár centimetrů.
Sestava: Uhlíř - Sobotka, Dubský, Pavlík P., Zadina (46. Jeřábek) - Barák, Pavlík M., Zvolánek, Čejka - Šrámek, Svoboda (62. Novotný)
Bimbo
Komentáře
Přehled komentářů
Me likvidacni zakroky? Vetsina ,,faulu" na vas, byla primo z vaseho filmoveho atelieru.. :-D jste nejvetsi uplakanci v tehle fotbalove soutezi... :-D
Priznavam ale, ze nejake zakroky tam byly, ale rozhodne tam nebyl umysl nikoho zranit! To jsem nikdy nedelal.
No, asi si na jare prijedu k vam zahrat ;)
Můj názor
Martin Klofáč, 12. 10. 2015 21:56Zdravím všechny. Napřed jsem se k některým napsaným věcem nechtěl vyjadřovat, ale nějak mi to nedá. Už potřetí za 10 kol si stěžujete na pomezní rozhodčí. Rada je jediná, postupte do okresu a tam jsou všichni delegovaní. Ale já si myslím, že si na ně budete stěžovat taky. Vy vůbec se cítíte stále ukřivděný a díky tomu taky nepatříte k oblíbeným mužstvům. A ruku na srdce, co chcete s takovým výkonem hrát v okresu? To bych rád viděl, jak byste vyváděli, kdyby vám rozhodčí provedl to co nám Bohuněk v Malči a Chotěboři. Jinak za pomezního, mě se tak 2 jeho výroky taky moc nezdály (i když ze střídačky jsem toho moc neviděl). Nevím, on už často nemává, ale dřív mával často a zdálo se mi, že celkem férově. Tak nevím, ale já osobně o takovou podporu nestojím. Ale měli byste dodat, že žádný gól ani tutovku vám nezhatil. A pro úplnost i váš pomezní ve druhém poločase nám mávnul ofsajd a je třeba říct, že opravdu byl.
Re: Můj názor
Bimbo, 12. 10. 2015 23:11
Jo, sorry, ofsajd tam v druhý půli byl, to jsem zapomněl, ale byl tam borec kus. Říkáš dva ofsajdy, já vím stoprocentně o třech. Vy jste si na Bohuňka taky stěžovali po tom zápase ne?
Přitom si nepamatuju, že bych si někdy stěžoval na hlavního (ale nejsem si jistý jestli ne po Dolním Městě). Ale nám to ti pomezní fakt dělají naschvál a tenhle to po zápase prý i přiznal, že nás prostě jenom řezal. Seděli za ním chlapi z Bělý, takže byl silnej v kramflecích a všichni se tím náramně bavili. Mně to normální nepřijde. Neboj se, poznám hned, kdy to člověk neumí nebo si třeba není jistý, ale taky kdy to někdo dělá schválně. Já bych se za to styděl.
A pleteš se, protože jednu velkou šanci nám zhatil, tam jsme mohli jít tak čtyři na dva, ale pískalo se hned v zárodku a že bychom stejně góla asi nedali, to jsem taky dodal.
A s tou poznámkou o okresu, my jsme okres hráli všichni do jednoho, hrát to můžem. Nám se prostě líp hraje proti soupeři, který se snaží hrát fotbal. A kord doma na malém hřišti. Těžko by k nám někdo v okresu přijel zaparkovat autobus na vápno.
Re: Re: Můj názor
Špek, 14. 10. 2015 15:33Dobře napsané, kord s tím autobusem na vápně:)))
Re: Re: Re: Můj názor
Martin Klofáč, 14. 10. 2015 16:32
OK. Jak jsem už na našich stránkách napsal, hráli jsme to na co jsme v dané sestavě měli. Já vím, že by se vám víc líbilo, kdyby jsme to otevřeli, vy nám nasázeli pár gólů a pak by se vám ani výkon pomezního nezajídal.
K tomu okresu, co jste všichni do jednoho hráli. Vytáhnul jsem si statistiky: sezóna 2005/6 13.místo, 23 bodů
sezóna 2006/7 11. místo, 22 bodů
sezóna 2007/8 13. místo, 13 bodů
sezóna 2008/9, 14. místo, 4 body a sestup.
A to vás fakt bavilo? Nebo si myslíte, že by to teď bylo lepší?
Re: Re: Re: Re: Můj názor
Bimbo, 14. 10. 2015 20:48
Ano, ta poslední sezona v okresu už byla opravdu navíc, to už jsme na to neměli a i další dvě sezony co jsme spadli, jsme hráli ve trojce o záchranu. Dneska je to ale mnohem lepší tým než tehdy, lépe a více se u nás trénuje. Když si vezmu, jak hrají v okrese Šmolovy, které nás v loňské sezoně v žádném případě ani jednou nepřehrái, tak bych se okresu vůbec neobával.
Hlavně není možné srovnávat okres z před sedmi lety s tím dnešním. Dnes to šlo kvalitou hodně, ale opravdu hodně dolů. A to hlavně proto, že okresní týmy hrají čím dál tím větší role ve vyšších soutěžích. Dřív byl v kraji pouze Havl. Brod a Ždírec, jinak nikdo. Dnes jsou oba v divizi a v kraji je Světlá, Přibyslav, Chotěboř, Brod B. V 1.A. a v 1.B. je také o hodně víc týmů z havlbrodska a tím se logicky snižuje úroveň okresu. Mně je 28, ale pamatuju, že jsem v okrese hrál proti Leštině, Habrům, Borové, Mírovce, Tisu nebo Štokům. Takže takové srovnání s minulostí je zcela mimo.
Tím pádem na otázku jestli si myslím, že by to bylo lepší, musím odpovědět, že jsem o tom stoprocentně přesvědčen, že by to bylo lepší.
???
Michal Pecha, 24. 10. 2015 13:42